Ledig!

Långhelg! Det är riktigt nice att vara ledig fredag till söndag. Och eftersom alla andra jobbar idag, så att jag inte har någon att hänga med, så får jag hur mycket som helst gjort! Då behöver jag ju göra ungefär ingenting vardagstråkigt alls resten av helgen. Och det är ju sjukt bra!

Igår kollade jag och en kompis på Sol, fest och oroliga föräldrar... Och efter den ångestfyllda upplevelsen kände vi ett starkt behov av att tänka på något annat. Så vi gick en sen kvällspromenad i skogen, mörkt som fan och himla läskigt! Från och med nu ska jag endast köpa mobiler med lampa i, hade inte Mr Gorgeous varit med hade jag fortfarande irrat runt i skogen. Fast förmdligen hade jag blivit uppäten av en älg eller kidnappad till spökland för länge sen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0