Fot storlek större

Hade ridlektion igår och avslutade med en liten tur utomhus. Under den där ynka femminuters-turen ute lyckades jag flyga av. Hästen halkade i en nedförsbacke och jag fick mig en ofrivillig flygtur. Fördelen var att jag hade en himla tur och lyckades på något sätt landa på fötterna istället för på asset (till skillnad från förra gången när jag slog i både svanskota, rygg och huvud och knappt kunde klä på mig utan att börja grina på flera månader). Nackdelen var att jag stukade foten (tror jag - som den viking jag är är jag för tuff för att kolla upp det. (Plus att jag tycker det är pinsamt att gå till akuten när man känner läkarna.)). Ja, också var det ju en nackdel att ramla av över huvudtaget. 
 
Inatt ska jag jobba. Kan bli spännande eftersom jag knappt kan gå, men som tillfälligt handikappad lär jag iallafall få första tjing på sparkcykeln. And I looove the sparkcykel! (Förutsatt att inte någon som är på smällen jobbar, för de har förtur till allt (med rätta!).)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0