Weak spot


Jag är verkligen inget fan av reor. För det mesta så tycker jag bara att det är rörigt, alldeles för mycket folk och inte värt besväret. Men! Det finns en rea jag faktiskt uppskattar och aldrig missar, den som har sin start idag; bokrean! Jag har en stor kärlek till böcker (har dock aldrig förstått mig på e-böcker eller ljudböcker, jag vill kunna bläddra i mina böcker), som får utlopp under den här perioden. Tyvärr har vi ingen bokhandel kvar här i stan, så rea-shoppingen får göras på ICA och utbudet där är ju inte gigantiskt, om man säger så... Jag tog i alla fall en runda dit efter jobbet idag och fick med mig två böcker hem, som jag ser fram emot. Marian Keyes bok har jag visserligen redan läst, men hennes böcker om familjen Walsh är typiska läsa-om-böcker. Min mormor hälsar och säger förlåt har jag inte läst, men jag tyckte väldigt mycket om En man som heter Ove (den fick mig till och med att börja lipa), så den ska bli härlig att läsa. Att sitta uppkrupen i soffan med en filt, en kopp kaffe (eller varför inte en påse godis...) och läsa en riktigt bra bok är den bästa avslappningen för mig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0