Dag 15: 5 saker jag blir glad av i vardagen.

1. Sol! Känns speciellt lockande nu efter att inte ens ha haft en ynka timme solljus i november (sant!). 
 
2. Laga kvällsmat tillsammans med vänner och sen spendera hela kvällen med att bara äta och prata skit. Så mycket trevligare än att sitta och äta ensam framför tv:n...
 
3. En ledig dag mitt i veckan när man kan sitta uppkrupen i soffan på eftermiddagen med en kopiöst stor kopp kaffe och en kaka och bara njuta av en bra bok i lugn och ro.
 
4. När jag kan gå hem från jobbet i tid och känna att jag har hunnit göra färdigt allt jag hade tänkt. (Ja, det är en aning hektiskt på jobbet nu så det tillhör undantagen att man kan gå hem när man ska...)
 
5. När jag har varit duktig och tränat. Känslan efteråt är ju helt fantastisk! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0