Dag 2: Fem saker jag tänkt på idag.

1. Gaah! ...Puh. Tur att jag fick bromsarna bytta på servicen i somras, kändes plötsligt värt de där pengarna. 

2. Varför springer rådjur ut på vägen framför bilen? Kan de inte vänta tills man kört förbi? Typiskt onödigt.

3. Håll minen. Jag kan inte inleda den här bekantskapen med att avslöja min kattfobi. Inte när deras älskade kisse vill kela med mig. Klappa, klappa... Snälla katt, attackera mig inte.

4. Varför ser en del orangutanger så himla konstiga ut i ansiktet? Fyller de där extra stora "kinderna" någon funktion eller vad är det som har gått bananas i evolutionen..?

5. Gud, vad jag älskar fika! Bästa påfundet ever juh! Komsi komsi lille chokladmuffins...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0