Dag 20: Om jag skulle skaffa mig en ny ovana skulle det bli...

...Ringa in mig sjuk när jag inte känner för att jobba. Det skulle aldrig falla mig in att sjukanmäla mig om jag inte verkligen är riktigt sjuk, men ibland vill man ju faktiskt bara ligga hemma under en filt och kolla på film i lugnan ro. Men sånt gör man ju bara inte.
Eller så skulle jag börja äta alla mina måltider på restaurang. Bara för att det är så jobbigt att laga mat varje dag. Hade jag varit rik hade jag anställt en kock. Och en städerska. Och en tvätterska (är det ett ord..?). 
 
 
Hade jag blivit rik hade jag uppenbarligen blivit lat. Tur att jag har valt att jobba som sjuksköterska och bli ihop med en rörmokare, jag löper ju ingen som helst risk att hamna i den situationen.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0