Here comes the bride... Damdamdamdaa!

Min BFF ska gifta sig nästa sommar. (Gifta sig - fatta hur gamla vi har blivit..!) Ikväll var jag och hennes mor med henne och provade brudklänningar i en butik. Herregud,vad mycket man måste tänka på och vad otroligt många klänningar det finns att välja mellan! Det är ju helt galet. På hur många olika sätt kan en vit klänning se ut egentligen? Jo, det ska jag tala om för er - jävligt många! Det tog liksom aldrig slut! (Och med det menar jag inte att jag blev uttråkad, det var på riktigt jätteroligt!) Jag kände mig som att jag medverkade i en amerikansk romantisk komedi. Det var bara vi tre ensamma i affären med ägaren, som hjälpte BFF av och på med klänning efter klänning i ett enormt provrum. Utanför draperierna satt jag och BFF:s mamma i gamla romantiska soffor och fick vara smakråd. Jag hade inte en aning om att det var ett sådant projekt att prova brudklänningar att man stänger ner en hel affär! Fantastiskt ju. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0