50 frågor del 5

41. Någon du vill träffa?
Får jag välja vem jag vill träffa, så blir det R eller mina vänner. För att det är de som alltid får mig att skratta och må prima. Och det är ju precis såna människor man vill hänga med.
 
42. När grät du senast?
Hmm, förmodligen framför någon film eller någon som sjöng sådär jättefint i något YouTube-klipp. Gråter sällan för att jag faktiskt är ledsen. 
 
43. Sminkar du dig varje dag?
Nästan. Fast jag är inte alltid så ambitiös, många gånger blir det bara lite mascara och eyeliner.
 
44. Vem är du mest lik - mamma eller pappa? 
Vet inte riktigt, jag är nog inte jättelik någon av dem. Jag har i alla fall mammas leende har jag hört. Och pappas tummar.
 
45. Är du helsvensk?
Jo, vi är inbitna smålänningar många generationer tillbaka. Har dock blivit misstagen för både syrier, turk och fransyska. Så man skulle kunna säga att jag är whoever you want me to be... (fniss fniss)
 
47. En artist du inte gillar?
Eminem. Jag tycker han verkar ha taskig kvinnosyn.
 
48. En artist du gillar?
Jag är extremt dålig på artistnamn, men Queen gjorde ju bra musik. (Enda anledningen att jag vet detta är att jag ska gå och se Champions of Rock...)
 
49. Vad är det bästa som hänt dig?
Men alltså, det går ju inte att säga. Jag har varit med om massvis av bra saker, det går ju inte att välja ut en enda grej. Har ni hört den där Hundens och kattens dagbok från RixMorgonzoo? Jag är som hunden. Just saying.
 
50. Vad vill du bli när du blir äldre?
Gift, mamma, husägare. Distriktssköterska kanske.
 
(Del 1, 2, 3 och 4 hittar du här, här, här och här.)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0