Utflykt

Efter att ha slutat jobbet 7.15 i morse har jag nu en långledighet framför mig! Inget mer arbete förrän tisdag natt. Mucho härligt! Helgen kommer att spenderas på hotell med R för att fira min födelsedag. (I förskott, eftersom han ska åka norrut och leka i snön med grabbsen när jag fyller år - bah..!) Det ska i alla fall bli himla mysigt och framför allt ska vi frossa i awesome hotellfrukost! Mmhmm... Mums! 

Ska även gå på inflyttningsfest hos ett par vänner som har haft oförskämdheten att flytta från vår lilla stad. Det ska ju bli trevligt att ses igen, det ska det ju. Fast jag har nästan inte lust att gå bara för att verkligen poängtera vilka svikare de är som överger oss..! Men okej, jag får väl offra mig. De kan väl få fortsätta att tillhöra mina vänner när de nu så gärna vill... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0