Motar bort jobbångesten...

Jag är inne på min sista semestervecka. Det är ju helt absurt - vad fan hände liksom?! Jag tycker om mitt jobb, jag gör faktiskt det, men jag hade gjort ungefär vad som helst för att få vara ledig i några veckor till. Speciellt eftersom det tydligen kommer att bli strålande sol och varmt framöver, hade gärna fått lite mer tid i solen. Jag har haft några fina soldagar under min semester, men inte tillräckligt, det måste jag ändå säga. Tre dopp har det blivit (än så länge - än är det inte över..!). Hoppas på fler denna helgen! Överlag har jag haft en väldigt skön och rolig semester (förutom de sex dagarna jag låg däckad i halsfluss... Inte. Roligt.) och det härliga tar ju inte slut bara för att man börjar jobba, man har ju faktiskt lediga dagar och en sisådär femton lediga timmar varje dag. Massvis av tid att njuta av sommaren juh! (Vem behöver sova?! Det är ju sommar för bövelen!)

Sommarpromenad under ett besök i Kalmar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0