Morgonstund har guld i mund...

Jag börjar inte jobba förrän halv tre idag. Ändå var jag uppe klockan sju imorse. Klockan 07:00! Jag tror aldrig jag har stigit upp så tidigt på min sovmorgon innan. Då undrar ni så klart varför jag stiger upp vid denna okristliga tid en ledig morgon, har jag måhända fått en släng av mani..? Nej, mina vänner, jag har tvättid. Tvättid. Klockan sju en ledig morgon. Men jag behöver verkligen tvätta och det är inte det lättaste att få tvättid i ett hus fullt av småbarnsfamiljer... Jag brukar boka min tvättid två veckor i förväg, direkt efter att jag har tvättat bokar jag nästa tid. Och så hade jag gjort även denna gången, men plötsligt hände ett schemabyte och min inbokade tvättid rök åt fanders. Klockan 07:00 idag var det enda återstående alternativet. Så nu sitter jag här och vet knappt vad jag ska ta mig till med all denna morgontid..! Men men, godmorgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0