50 frågor del 3

21. Vad stod det i ditt senaste sms?
"Snobb!;) Ska vidarebefordra till mor, hon vet säkert..." Från min bror angående vinglas jag har önskat mig i födelsedagspresent (soon to be 29)... Jag påpekade att jag vill ha vitvinsglas eftersom jag typ aldrig dricker rödvin och min bror tyckte uppenbarligen att det var lite väl overkill att skilja på röd- och vitvinsglas... Bah! Män.
 
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö?
R. För att han kan fan allt, så chansen att överleva hade ökat markant med honom där. Plus då att han är trevligt sällskap, som en liten bonus liksom. 
 
23. Kan man vara vän med sitt ex?
Nja, inte nära vän kanske. Men bekanting i stil med småpratar lite när man springer på varandra på stan.
 
24. Har du kysst en kompis?
Jo, det har hänt. Under de tidiga åren av fylla och kalabalik. Även en gång i mycket tidigare år när man började bli lite nyfiken på blommor och bin och man skulle testa hur det kändes. Övning ger färdighet, liksom.
 
25. Hur ofta dricker du alkohol?
Inte varje helg, men oftare än varannan. Dock är det inte så ofta jag super nu för tiden, det blir mer lite salongsberusning. Jag orkar helt enkelt inte med bakfyllan längre, det är så sabla tradigt att det väldigt sällan är värt det. För det mesta har jag precis lika kul på en halv flaska vin som på två flaskor. Betydligt billigare dessutom... Fast, let's face it, nån gång ibland är en riktig kalasfylla precis vad man behöver..!
 
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? 
Droger är skit och det är bara ansvarslösa puckon som sysslar med sånt. De är en fara för både sig själva och folk i deras omgivning. Hela grejen är vidrig.
 
27. Vad hatar du?
Jag hatar inte. Jag tycker det är ett så himla starkt ord. Hat. 
 
28. Hade du kunnat ha distansförhållande?
Det beror på vad man menar med distans. Min pojkvän bor en timmes bilresa bort och det funkar även om det är jobbigt att nästan bara kunna ses på helgerna. Fast jag räknar faktiskt inte det som ett distansförhållande, så himla långt är det inte. Att ha flera timmar emellan sig hade jag nog tyckt varit sjukt jobbigt, osäkert om jag hade fixat det.
 
29. Vad handlade din senaste dröm om?
Jag minns inte. Brukar alltid drömma en massa, men jag kommer faktiskt inte ihåg.
 
30. Vad väger du?
Har pendlat mellan 58 och 61 de senaste tio åren, men jag väger mig bara ungefär en gång om året. Har aldrig ägt en våg och har inga planer på att skaffa en. Det är bara siffror. Får jag inte på mig byxorna längre är det dags att minska chipsintaget och röra på sig mer. 
 
(Del 1 och 2 hittar ni här och här.)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0