Det blir en kväll i soffan. Liggande på mage...

Jag har haft en heldag med möten idag. Eller mest genomgångar och föreläsningar egentligen. Det har i alla fall inneburit att jag har suttit stilla på en stol och lyssnat i sex timmar. Det är ju himla jobbigt i sig, jag är inte alls van vid att sitta stilla på dagarna, men just idag var det ännu jobbigare. Jag var nämligen på ridlektion igår kväll och vi ägnade fyrtiofem minuter åt trav och galopp utan stigbyglar. Jag vet inte om ni har provat på det, men jag kan meddela att det resulterar i skinnflådda och blåmarmorerade skinkor. Och då är det absolut inte att rekommendera att tillbringa nästföljande dag sittande på en trästol i sex timmar. Bara så att ni vet. 

En bild som inte har någonting med inlägget att göra, men det är ett fint träd i alla fall.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0