Dagens viktigaste mål


Jag började dagen (för sisådär åtta timmar sedan, jag har alltså inte sovit tills nu!) med en skål oats-in-a-jar som tydligen är halva Sveriges nya favoritfrukost. Men jag vet inte jag... Så himla gott tyckte jag nog inte att det var, lite slemmigt och kladdigt. Nja, jag får nog fortsätta med min fil med müsli och nötter på morgonen ett tag till. Man kan ju alltid variera med lite gammal hederlig havregrynsgröt eller knäckebröd. Smörgåsar är inte riktigt min grej. (Såvida det inte vankas nybakat, är det ju såklart helt fantastiskt! Men let's face it - hur ofta får man för sig att ställa sig och baka bröd sådär på morgonkvisten..? Cirkus aldrig...) Men nu har jag i alla fall testat det där OIAJ, man måste prova allt en gång!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0