Framtidsdrömmar

Det är sådana här dagar när vädret är fantastiskt och man bara vill vara utomhus och njuta av den svenska sommaren som jag längtar som mest efter ett hus. Jag är ingen lägenhetsmänniska egentligen - jag vill ha en egen gräsmatta som jag kan gå barfota i, egna träd som jag kan ligga och läsa under och en egen grill som jag kan använda alla härliga sommarkvällar. Kanske ett falurött hus med vita knutar ute på landet? Eller en villa inne i stan med närheten till puben och glasstorget? Eller ett hus med stor altan och sjön runt knuten? Jag vet inte, men någon gång så småningom när tillfället är det rätta hoppas jag att jag kommer att ha ett hem där jag inte delar tak med trettio andra människor...
 
Jag har i alla fall lyckan att ha ett grönområde precis utanför dörren till mitt hem.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0