Better late than never

Idag har jag äntligen fått tummen ur häcken och tagit tag i min balkong. Bara ungefär en och en halv månad efter resten av Sverige har jag planterat lite blommor i min balkonglåda (som jag däremot faktiskt köpte för en och en halv månad sedan...) och i en stor kruka. Jädrar så grannt det blev! Nu känner jag väldigt starkt att jag måste skryta om min fina balkong för absolut alla som kommer hem till mig (eventuellt måste jag även tvinga in snubben som försöker värva mig till bostadsrättsföreningen och tanterna från Jehovas, som plingar på hos mig) - alla måste se mina tjusiga planteringar! (Ja, alltså, jag förstår ju att det kanske inte ser så värst imponerande ut, men jag är faktiskt inte så särskilt duktig på sånt där med blommor och jag är i alla fall skitnöjd!) (Dessutom syns inte ens min stora fina kruka på den här bilden.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0