Dag 15: En grej som gör mig vansinnig i vardagen.

När jag kommer ut till cykeln på morgonen och ska cykla till jobbet, tiden är exakt uträknad för att jag ska hinna i tid men ändå kunna sova så länge som möjligt på morgonen. Också ska man sätta i nyckeln i cykellåset och då går det inte för att det är frikkin' fruset! Så. Jädra. Störande. Så fort det blir lite kyligt ute så fryser det sabla låset. Mycket mycket irriterande. Denna oväntade förfrysningen leder till att man får jogga hela vägen till jobbet för att komma i tid och det är verkligen inget jag vill syssla med kl 06.45 på morgonen. Usch!
Maria
2014-03-30 @ 20:21:21
URL: http://mariatheresa.blogg.se/

Svar: Haha håller med! Första glassen för året är bäst!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0