Dag 6: Hepp! Dagens boktips.

Jag älskar böcker, jag gör verkligen det! Därför är det så svårt att tipsa om en bra bok, jag tycker så väldigt många böcker är så väldigt bra. Så jag väljer att tolka dagens rubrik som att "boktips" är i plural. En bok jag verkligen älskade var Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson och en annan var Niceville av Kathryn Stockett, men de är ju generellt väldigt populära så det kanske inte är världens roligaste tips. Fast jag vill tipsa om dem ändå, trots att alla förmodligen redan har plöjt igenom dem. Annars tillhör Johan Theorins Ölands-serie mina favoriter - mysigt, spännande och lite spöklikt. Han skriver himla bra den karln!


En annan författare som jag bara inte kan få nog av är Janet Evanovich. Jag och mamma har läst hennes böcker om Stephanie Plum i hur många år som helst! Det finns en hel del böcker i den serien och när man är klar är det bara att börja om från början - för de är SÅ. JÄDRA. ROLIGA! Jag skrattar högt nästan hela tiden (OBS! Alltså ingen tåglitteratur!) och sträckläser.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0