Dag 30: En grej jag är himla bra på.

Jag är, mina vänner, himla bra på att se livet från den ljusa sidan. *Nynnar Always look on the bright siiide of life*
Jag är med andra ord en obotlig optimist! Jag har förmågan att kunna njuta av de små sakerna i livet och det är jag väldigt tacksam för. För ärligt talat - det verkar ju skitjobbigt att gå runt och vara bitter i tid och otid. Nä, livet är för jädra nice för att inte njuta av det fullt ut! Det är helt okej att må dåligt ibland, alla har vi en dålig dag då och då, men så länge det är snabbt övergående gör det inte så mycket. Jag brukar tänka: det kunde varit värre. Jag har inga allvarliga sjukdomar, jag har en underbar familj och jag har ett gäng väldigt nära vänner som jag älskar massvis. Livet är gött Enjoy!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0