För tretton år (och en dag) sedan...

11 september 2001. Flygplanen som kraschade in i World Trade Center i New York och i Pentagon vid Washington. Minns ni vad ni gjorde då? Jag var femton år och kom hem från skolan. Satte på tv:n för att titta på That 70's show och äta mellanmål. Blev förbannad för att det var inställt, bara brinnande byggnader på varenda kanal man slog på. Ja, jag var tonåring och brydde mig inte särskilt mycket om vad som hände i världen, förstod inte vilken omfattande och fruktansvärd händelse jag bevittnade. Jag ville ju kolla på Eric, Donna och Kelso och c:o... Såhär i efterhand inser jag ju att min reaktion kanske inte var helt adekvat (men vad fan, jag var ju bara femton!), men det var så jag minns elfte september.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0