50 frågor del 2

11. Den du senast sov över hos.
Hos R, på trettondagen. 
 
12. Vem skrev du senast med på Facebook?
En tjejkompis. Vi gjorde upp middagsplaner (det vill säga vi bjöd in oss själva på middag hos en killkompis - fantastisk idé för vi blev bjudna på fläskfilé, potatisräfflor och beasås. Win!)
 
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Jag är lite ambivalent när det gäller den där bilden. Det är en himla festlig bild, men den har en sisådär fyra-fem år på nacken så den känns ju en aning förlegad. Det är ju onekligen dags att uppgradera den...
 
14. Vad väljer du - godis eller chips?
Gaaah! Svår fråga. Jag är smått beroende av saltlakrits och mörk choklad, men å andra sidan är det ju helt sjukt gott med en flottig påse chips. Nä, alltså, det är ju som att välja mellan sina barn (antar jag)...
 
15. Pinsammaste minnet från skoltiden.
I sjuan, när man precis hade fått sin första mens och inte riktigt lärt sig att hantera det, och jag blödde igenom på franskalektionen. Stor röd fläck i baken på jeansen och en lika stor röd fläck på plaststolen. Usch, vad jobbigt! Det enda som gjorde det lite lättare att hantera var att precis samma sak hände min bästa kompis bara någon vecka senare...
 
16. Hur uppvaktar man dig?
Få mig att skratta (inte särskilt svårt visserligen, men ändock)! Lyssna på vad jag säger (även om jag inte är så högljudd). Släng in en bra komplimang ibland med, så har du mig på kroken..!
 
17. Har du rykten efter dig?
Inte vad jag vet. I gymnasiet var det dock ett (mycket oriktigt!) påstående som förföljde mig. Det sades att jag hade dumpat min kille/dejt för att han hade färgat håret svart. (Det var förvisso verkligen inte hans färg, men det är ju ingen deal-breaker, det är det inte.)
 
18. Din absolut sämsta egenskap.
Jag är ofta sådär dumsnäll, det är inte bra.
 
19. Din bästa egenskap.
Alltså, jag är så himla snäll! Snygg är jag med.
 
20. En låt du är beroende av.
Let it go från Frozen. Jag och BFF tillbringade nyligen en kväll med en flaska vin och den här låten på repeat på SingStar. Tur att hon inte bor i lägenhet. Skulle man kunna säga.
 
(Del 1 hittar du här.)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0