Jag berömmer mig själv och det känns bra, så det så.

Idag har jag rensat. Jag har (eller hade, är det nu, woop woop!) tre lådor som jag fyllde med allt möjligt... tja, skräp. Har även en walk-in-closet som har använts som förvaring för allt som jag inte har vetat vad jag ska göra av. Det var (var, woop woop!) sådär överfyllt att man knappt vågade öppna dörren av rädsla att attackeras av en cykelpump eller ett par skridskor eller något annat vad som helst. Nu har de där lådorna blivit två halvfulla lådor och innehåller bara vettiga saker. Dessutom har de försvunnit från min bokhylla (så att böckerna får plats igen...) in i den där walk-in-closeten, som har blivit så brutalt genomrensad att det blev en massa plats över (till ett par lådor exempelvis). Alltså, jag är Så. Sjukt. Nöjd! Förstår ni att det här är ett projekt som har väntat på att jag ska få tummen ur häcken i cirkus två år. Två år. Nu är det gjort. Och det känns helt jävla fantasktiskt. En rejäl klapp på axeln till mig - bra jobbat, Emelie, bra jobbat!

Nu: återhämtning.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0