50 frågor del 4

31. Hur lång är du?
171 cm.
 
32. Vilken är den bästa svenska filmen?
Jag tittar väldigt sällan på svenska filmer av någon anledning, men Hur många lingon finns det i världen? var ju väldigt fin.
 
33. De bästa svenska skådespelarna?
Igen - kollar inte så mycket på svensk film. Men jag gillar Peter Stormare och Alexander Skarsgård (så klart, man kan ju inte inte gilla Alexander Skarsgård, men det handlar eventuellt mer om hans bringa än om hans faktiska skådespelarinsatser, det är lite oklart vilket)...
 
34. Vilken väljer du - Harry Potter eller Twilight?
Meh, Harry Potter så klart! Det finns väl ändå ingen människa som skulle välja Twilight framför Harry Potter?! Alltså, jag stör ihjäl mig på Bella och Edward. Så. Himla. Tradiga.
 
35. Ditt humör för tillfället?
Trött. Så in i bomben trött. Det här med nattjobb är verkligen inte min starka sida. Fast i övrigt känner jag mig tillfreds.
 
36. En vacker person?
Jessica Alba. Fy farao, vad snygg hon är! Och Channing Tatum. Fast just "vacker" kanske inte är det första ordet som dyker upp i huvudet när jag tittar på honom...
 
37. Har du instagram?
Japp, och jag tycker det är så sjukt mycket roligare än Facebook. 
 
38. Vem kramade du senast?
Jag fick en ofrivillig kram av en patient, som snubblade på sina egna fötter och ramlade rakt in i famnen på mig.
 
39. Vem träffade du senast?
Våra 28 patienter och en drös kollegor. Svårt att säga vem som var den sista...
 
40. När slog du dig senast?
Jag klämde tummen i en rollator inatt och det gjorde jävlar i att tokont! Om man nu kan räkna det som att slå sig. Annars slog jag mig säkert i höften senast, jag har en tråkig ovana att liksom försöka gena genom dörrkarmar. Typiskt dumt.
 
(Del 1, 2 och 3 hittar du här, här och här.)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0